دادستان ایلام ؛
دادستان ایلام از توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده از قبیل الکل پدوسپتی ژل بمنظور جلوگیری از شیوع این بیماری در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 07 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام، افشار خسروی زاد با بیان اینکه به منظور کاهش بار روانی هم استانی‌های ایلامی و بمنظور تامین مواد ضدعفونی در ایلام کارخانه الکل شهرستان بدره با تمام ظرفیت و به صورت سه شیفت مشغول به فعالیت است یادآور شد: به همین منظور مقرر شده تمامی الکل تولیدی این واحد در استان ایلام توزیع شود.

وی بر نظارت کامل اکیپ‌های گشت کمیته مقابله و نظارت بر عرضه و فروش مایحتاج عمومی استان در جهت جلوگیری از احتکار و گران فروشی تاکید کرد و افزود: در این مدت چندین واحد متخلف، شناسایی و طبق قانون با این واحدها برخورد شده است.

خسروی زاد از تفاهم با دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راه خبر داد و اظهار کرد: به منظور شناسایی افراد مبتلا، تیم‌های تشخیصی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های این استان مستقر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام یادآور شد: بنا بر اعلام کارشناسان شبکه بهداشت و در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراکز و جایگاه‌های عرضه سوخت سطح استان مکلف به رعایت نکات بهداشتی و انجام سوخت گیری توسط کاربران و نیروهای خدماتی مستقر در آن اماکن شدند.

به گفته خسروی زاد ۶ واحد تولیدی ماسک نیز با همکاری سازمان صمت در استان شروع به فعالیت کرده‌اند و در هفته آینده اقلام بهداشتی به میزان کافی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار