به گزارش تابناک ایلام
اگر فقط یک چاه از چاه های ثروت استان ایلام به خود استان اختصاص داده شود استان من از تخصیص بودجه های دولت بی نیاز می شود . گناه این مردم چیست که ذوب آهن و کارخانه تراکتورسازی ندارند؟ چه گناهی کرده اند که باید اینگونه ثروتشان به یغما برود ؟!
کد خبر: ۸۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 27 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،اگر فقط یک چاه از چاه های ثروت استان ایلام به خود استان اختصاص داده شود استان من از تخصیص بودجه های دولت بی نیاز می شود . گناه این مردم چیست که ذوب آهن و کارخانه تراکتورسازی ندارند؟ چه گناهی کرده اند که باید اینگونه ثروتشان به یغما برود ؟!
 فریاد نماینده مردم ایلام بهارستان را بارها به لرزه درآورد،آنگاه که بخاطر مظلومیت و محرومیت مردمان استانش از منافع خود گذشت نمود و با غیرتی زاگرس نشینانه همه ی مقصران محرومیت استان ایلام را زیر سوال برد و گفت نمیدانم و میخواهم بدانم با این میزان تخصیص بودجه به مناطق محروم به ریش خودشان میخندند یا به ریش ما
؟!
دکتر شوهانی نماینده ی مردم ایلام مهمترین عامل توسعه نیافتگی استان را توزیع ناعادلانه بودجه میداند که همین امر باعث شده ثروت های این استان ثروتمند به یغما برود و به برده ای برای افزایش توسعه و رفاه بیشتر شهرهای توسعه یافته تبدیل شود که این امر باعث افزایش شکاف توسعه ای میان استان های محروم با استان های برخوردار گردیده است
 این وضع نه تنها مردم مناطق محروم را به ستوه آورده بلکه سبب افزایش شدید بیکاری و محرومیت گردیده است .
دکتر شوهانی با ابراز تاسف نسبت به میزان بودجه  استان های محروم افزود: تمام بودجه ی استان ما به اندازه بودجه ساخت یک برج در تهران نیست و این امر نه تنها باعث افزایش محرومیت و نارضایتی مردم گردیده بلکه حضور ما را در مجلس بی فایده نموده است .
وی در خطاب به کاگزاران توزیع بودجه گفت :کل بودجه استان من به اندازه ی بودجه یک تیم ورزشی در یک استان توسعه یافته و برخوردار - نیست و این در حالی است که جوانان استان ما از شدت فقر و بیکاری و محرومیت خودرا زنده زنده در آتش میسوزانند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
جانا که حرف دل مازدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار