امروز به منظور رفع معارض و انجام توافقات لازم با مالکین اراضی محل عبور خط انتقال فاضلاب شهر ایوان جلسه ای با حضور فرماندار ایوان و قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان در محل فرمانداری ایلام تشکیل شد .
کد خبر: ۸۸۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 29 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه با اشاره به وضعیت فاضلاب شهر ایوان گفت: کل شبکه فاضلاب شهر ایوان 75 کیلومتر است که از این مقدار بیش از 50 کیلومتر آن اجرا شده است.

وي افزود : طول خط انتقال آن يك هزار و 400 متر است که این خط نزدیک 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ادامه اجرای خط انتقال اصلی خط فاضلاب شهر ایوان نیازمند همکاری مردم و مسئولین محلی جهت تملک زمین های محل عبور خط انتقال است.

حسني ضمن ابراز اميدواري در خصوص همکاری مردم ايوان با روند اجرايي اين پروژه تصريح كرد : ان شالله بتوانیم هر چه سریعتر این خط را اجرایی نمائیم .

قائم مقام شرکت با اشاره به 12 هزار فقره انشعابات فاضلاب در ايوان ابراز داشت : از این تعداد تا کنون 4350 فقره واگذاری شده است و تصفیه خانه فاضلاب نیز در مدار بهره برداری است .

در ادامه مهندس سبزی فرماندار ایوان ضمن قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان گفت : طرح فاضلاب ایوان از جمله طرح های مهم زیست محیطی است که هر چه سریعتر بایستی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گيرد .

وي یکی از راههای توسعه را همکاری و تعامل مردم دانست و خاطرنشان ساخت : از مردم شریف ایوان انتظار می رود که در این خصوص همکاری لازم را بعمل آورند.‍/م ‍

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار