سرپرست اداره تعاون دهلران خبر داد
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهلران از ایجاد فرصت شغلی برای 103 نفر در تعاونی‌های جدید این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱ 06 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، حسین پاریاب ظهر امروز در مراسم هفته تعاون در دهلران اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی و حمایت مداوم از تعاونی‌ها زمینه رشد و بالندگی آنها را در عرصه کسب و کار و تولید فراهم کند.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در حوزه تعاون افزود: توجه به تعاونی‌ها و ارائه تسهیلات کم‌بهره از دیگر برنامه‌هایی است که به جد در این دولت دنبال می‌شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهلران از تشکیل 10 تعاونی جدید در سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از 217 نفر در این تعاونی‌ها به عنوان عضو جدید جذب شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی به تعاونگران بیش از 11 هزار نفر ساعت در سال گذشته افزود: در همین راستا برای 103 نفر در تعاونی‌های جدید فرصت‌ شغلی ایجاد شده است.

پاریاب 156 مورد بازرسی و نظارت مالی بر تعاونی‌ها، 188 مورد نظارت بر شرکت‌های تعاونی، پیگیری 30 مورد جذب تسهیلات اعطائی و مشاروه شغلی رایگان برای کارجویان به تعداد 650 مورد را از دیگر عملکردها حوزه تعاون این شهرستان در سال گذشته برشمرد.

وی با اشاره به 7 هزار و 708 نفر بیمه شده تامین اجتماعی شهرستان و تعداد فعالان سایر بخش‌های مرتبط با تولید، صنعت و کشاورزی گفت: مسئولان استانی با اتخاذ راهکارهای جدید در جهت کاهش معضل بیکاری به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و هدایت این قشر به بخش‌های فعال در عرصه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و دامپروری گام‌های مؤثری در جهت رونق کار و تولید بردارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار