نماینده ایلام عنوان کرد
نماینده مردم ایلام و مهران در مجلس شورای اسلامی از ایجاد 30 شرکت جنب پالایشگاه گاز ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 08 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، عمران علی‌محمدی صبح امروز در جریان بازدید از روستاهای بخش چوار اظهار داشت: مسئولان تمام توان خود را صرف رفع مشکلات مردم کرده‌اند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همه سعی و تلاش ما رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه استان است که در این راستا جلسات تخصصی زیادی هم در کمیسیون‌ها و هم در دیدارهای دو جانبه با وزرا صورت گرفته است.

علی‌محمدی افزود: عمده مشکلات بخش چوار در زمینه‌های کمیت آب شرب و بیکاری جوانان است که در تلاش هستیم در زمینه ایجاد اشتغال با احداث فاز دوم پالایشگاه گاز و ایجاد بیش از 30 شرکت در جنب پتروشیمی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان گسیل اعتبارات به شهرستان ایلام و بخش چوار بیش از این میزان نسبت به دیگر نقاط استان بوده است.

علی‌محمدی در ادامه سفر خود به بخش چوار از روستاهای آوه‌زا و پلک‌لک نیز بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت که عمده این مشکلات کمبود آب شرب، گازکشی و معزل بیکاری جوانان بود.

گفتنی است که عمران علی‌محمدی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به اتفاق تعدادی از مدیران استانی از روستاهای بخش چوار بازدید و ‌در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار