کد خبر: ۹۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 16 September 2015
فرماندار دهلران گفت: به زودی شعله‌های گاز در منازل مردم مناطق جانبازان و جهادگران شهر دهلران روشن می‌شود.
به گزارش تابناک ایلام، امیدعلی سبزی  صبح امروز در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به خدمت مهم دولت درخصوص گازرسانی به شهر دهلران اظهار داشت: تاکنون بیش از 3 هزار و 800 علمک گاز در دهلران نصب شده و 11 کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

وی از اجرای شبکه گاز شهر و اتصال مناطق مختلف شهر دهلران به گاز را فاز به فاز دانست و افزود: روشن شدن مشعل‌های گاز در خانه‌های مردم این شهر در قابل 5 فاز اجرایی می‌شود.

فرماندار دهلران تصریح کرد: بعد از تست فازهای 5 گانه شهر دهلران که به صورت منطقه به منطقه انجام می‌شود گاز تزریق شده و مردم می‌توانند برای دریافت کنتور گاز و نصب و برخورداری از گاز خانگی اقدام کنند.

سبزی یادآور شد: مردم مناطق جانبازان و جهادگران می‌توانند برای دریافت کنتور گاز به نماینده شرکت گاز استان در شهرستان مراجعه و کنتور دریافت و از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شوند.

وی از اجرای 70 درصد شبکه گاز روستایی در بخش موسیان خبرداد و گفت: این اقدامات ظرف مدت 5 ماه گذشته انجام شده و در حوزه گاز رسانی به روستاها نیز شاهد تحولات خوبی در شهرستان هستیم.

سبزی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: تدابیر لازم برای گرامیداشت هرچه باشکوه حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مراسمات این ایام در شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار دهلران بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان کم‌بضاعت از دیگر موضوعاتی است که نیازمند مشارکت همه مردم و خیرین است.

سبزی در ادامه به توزیع اعتبارات عمرانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری مبادله موافقت‌نامه‌ها، جذب اعتبارات ملی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان مد نظر مدیران باشد.

وی به کیفیت نان در شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: اعمال نظارت بیشتر و بهتر بر نانوایی‌ها در جهت ارتقای کیفیت نان از دیگر موضوعاتی است که دستگاه‌های متولی باید مد نظر داشته باشند.

فرماندار دهلران گفت: امسال علاوه بر اعتبارات استانی در حوزه آب روستایی با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات ملی نیز اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال برای حل مشکلات آب روستایی مصوب شده که در صورت تخصیص مشکلات آب شرب در روستاها نیز مرتفع می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار