کد خبر: ۹۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 20 September 2015
جانشین سپاه ناحیه چرداول گفت: 10 طرح حوزه بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
سرهنگ محمدحسین فولادی گفت: این طرح ها در بخش های عمرانی، خدماتی و عام المنفعه است و در مجموع20 میلیارد ریال برای اجرای انها هزینه شده است.
وی این طرح ها را شامل ساختمان اداری بسیج، ساخت و تکمیل مسجد و حسینیه و طرح های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد که در طول هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسند.
فرمانده سپاه ناحیه چرداول یادآور شد: 110 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و مذهبی همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و ترویج ارزش های گرانقدر این برهه بزرگ تاریخی در 102 نقطه شهرستان چرداول اجرا می شود.
وی افزود: گردهمایی بزرگ بسیجیان، برپایی یادواره شهداء، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برنامه های فرهنگی و ورزشی، راهپیمایی بزرگ خانوادگی ، همایش ترویج کشاورزی نوین، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری آیین های عید قربان، شرکت در نماز جمعه و تجلیل از بانوان عرصه ایثار و شهادت، تجلیل از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس ، تبیین نقش انقلاب اسلامی، از جمله برنامه های این ایام است.
فولادی یادآور شد: تأکید بر گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس در شهرستان چرداول است.
31 شهریور تا ششم مهر هر سال، در تقویم جمهوری اسلامی ایران بنام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار