مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بر لزوم توسعه فعالیت‌های سمن‌ها در ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 22 September 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بر لزوم توسعه فعالیت‌های سمن‌ها در ایلام تاکید کرد.
به گزارش تابناک ایلام،

بهروز حیدرزاده ظهر امروز به مناسبت هفته ازدواج در نشستی صمیمی با دبیران سازمان‌های مردم نهاد اظهار داشت: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد استان مهم و تأثیرگذار است. امیدواریم که بیش از پیش شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت سمن‌ها باشیم که این مهم از شاخص‌های توسعه اجتماعی و فرهنگی استان ایلام است.

حیدرزاده افزود: مشکلات در همه جا وجود دارد و مجموعه اداره ورزش و جوانان بر مشکلات پیش روی فعالیت سمن‌ها واقف است و با همت بالایی که در این قشر پرتلاش سراغ داریم، می‌توان به زودی با اجرای برنامه‌هایی مدون آنان را مرتفع کرد.

این مسئول اضافه کرد: کار و فعالیت معاونت فرهنگی و جوانان این دستگاه و سایر دبیران و جوانان که خودجوش با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را دارند جای تقدیر دارد.

حیدرزاده تصریح کرد: برای کسب اعتبارات و امکانات و رفع مشکلات سازمان‌های مردم نهاد تلاش مجدانه انجام خواهیم داد.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست به بیان گزارش اجمالی از فعالیت‌های معاونت جوانان و رتبه‌بندی این معاونت در وزارت ورزش و جوانان پرداخت.

محمدرضا تردست افزود: این حوزه با کسب رتبه اول سازمان‌های مردم نهاد در زمینه پیشگیری از اعتیاد در استان، رتبه اول مشارکت‌های اجتماعی در وزارت، رتبه سوم کشور در ستاد ساماندهی امور جوانان ، رتبه پنجم در حوزه ازدواج جوانان و همچنین جزء 10 استان برتر کشور در فرهنگ پهلوانی را به دست آورده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار