امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان و عوامل اصلی اغتشاشات هستند، برخی از عوامل داخلی خائن نیز با آموزش در خارج از کشور در این حوادث نقش دارند.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 28 October 2022

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام  گفت: برخی از خواص از جامعه فکر می‌کنند این حوادث مربوط به حجاب و نوع پوشش و گرانی است، بحث بالاتر از این حرف‌ها است، دشمن به دنبال تغییر باور، اسلام و دین و براندازی نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود : برخی از عوامل در حوادث اخیر از روی ناآگاهی وارد کف خیابان شدند که نیاز است آنها را آگاه کنیم، بعضی از افراد هم غافل هستند.

کیمی تبار گفت : در شرایط حاضر، وحدت مهمترین راهکار مقابله با هجمه‌های دشمنان است، همه باید فارغ از نگاه‌های سیاسی و قومی در مقابل دشمنان، وحدت داشته باشیم. وقت آن نیست که توپ را در زمین همدیگر بندازیم.

وی ادامه داد : طبق پیش بینی و نوید مقام معظم رهبری، ملت ایران مانند گذشته در حوادث و اغتشاشات موجود، پیروز خواهد شد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد : الان وضعیت کشور قابل مقایسه با گذشته نیست، آنچه که الان اتفاق می‌افتد به خاطر نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد : آمریکا در حوادث اخیر کشور و حوادثی مانند فتنه ۸۸ نتوانست به اهداف خود یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برسد، الان اغراق می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران تثبیت شده و قدرت براندازی و تهاجم را نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار