معاون فرماندار آبدانان:
معاون فرماندار آبدانان گفت: درگیری میان ماموران انتظامی این شهرستان با چهار سوداگر مرگ به دستگیری این قاچاقچیان منجر شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 17 October 2015

معاون فرماندار آبدانان گفت: درگیری میان ماموران انتظامی این شهرستان با چهار سوداگر مرگ به دستگیری این قاچاقچیان منجر شد.

به گزارش تابناک ایلام، ابراهیم مرادخانی روز شنبه اظهار کرد: شب گذشته پنج نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پراید که از شهرستان دره شهر قصد وارد کردن مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین را داشتند، با هشیاری ماموران پاسگاه انتظامی گردنه کبیرکوه و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان شناسایی و در تور امنیتی پلیس گرفتار شدند.

وی افزود: این افراد که زیر نظر و تحت تعقیب ماموران انتظامی قرار داشتند، هنگام رسیدن به پاسگاه ایست و بازرسی انتظامی کبیرکوه، با بی اعتنایی به فرمان پلیس و تیر هوایی قصد فرار داشتند که در اجرای قانون استفاده از سلاح گرم، مورد هدف عوامل انتظامی قرار گرفته و دستگیر شدند.
معاون فرماندار آبدانان اقدام نیروهای انتظامی را شایسته قدردانی و دانست و اضافه کرد: چهار نفر از سرنشینان این خودرو در این اقدام به موقع پلیس زخمی و به مراکز درمانی آبدانان اعزام شدند و بر اساس خبرهای دریافتی جراحت متخلفان سطحی بوده و حال همه آنان رضایت بخش است.
مرادخانی تاکید کرد: این سوداگران مرگ بنا به تحقیقات پلیس آبدانان از مواد فروشان و توزیع کنندگان با سابقه منطقه بودند و همگی دارای پرونده توزیع مواد مخدر هستند.
معاون فرماندار آبدانان تاکید کرد: پرونده این قاچاقچیان همراه با موارد مکشوفه جهت سیر مراحل و برخوردهای قضایی به مراجع قانونی تحویل شد.
شهرستان آبدانان در 164 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار