استاندار ایلام گفت : امروز کلید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زده شد و ان‌شالله با هم‌دلی و هم‌راهی هیات اجرایی و هیات نظارت، در انتخابات پیش رو نیز شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 26 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : شهید خدمت آیت‌الله‌رئیسی راه امید را همواره کرد و بذر امید را کاشت و این برای محرومان و مظلومان امیدبخش بود. این راه و گفتمان قطع به یقین نصب‌العین همه کسانی است که ردای خدمت به تن خواهند کرد.

وی افزود : این جلسه آغازگر مسیر برای رییس‌جمهوری است که پس از انتخابات ردای خدمت را بر تن خواهد کرد و اجرا کننده منویات مقام معظم‌رهبری و ادامه‌دهند راه رییس‌جمهور شهید در خدمت به مردم است.

بهرام نیا ادامه داد : وظیفه ما به عنوان دستگاه اجرایی و وظیفه دستگاه‌های نظارتی، برگزاری انتخاباتی سالم بدون هیچ زاویه انحرافی است. در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حیث میزان مشارکت، استان ایلام رتبه چهارم کشور و در بحث فرآیندها و پیکربندی انتخاباتی این استان موفق به کسب رتبه عالی شد.

وی مطرح کرد :  باید آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فراهم شود تا مردم بتوانند در انتخابات مشارکت داشته باشند و شاهد انتخاباتی پرشور باشیم‌.

استاندار ایلام افزود : رای مردم که به صندوق ریخته می‌شود در واقع تبلور فکر و اندیشه مردم است و این فرآیند از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار