معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛
معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : شرکت‌های آبفا باید به سمت چابک سازی و در عین حال افزایش کارایی و بهره روی حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 29 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ هوشنگ ملایی  در جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت حوزه منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیرعامل شرکت آبفای استان، بیان داشت : یقیناً هر مجموعه‌ای در کنار پتانسیل و ظرفیت‌های مثبت ضعف‌هایی هم دارد که آبفای استان نیز از قاعده مستثنا نبوده و هم در بحث ساختار و هم در بحث درآمد با مشکلاتی روبروست.

وی  بر مدیریت ریسک، انضباط مالی، هوشمند سازی خدمات، هدف مندی و افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی همکاران تاکید نمود.

محمد محمدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز  ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان، گزارش کاملی از مسائل و مشکلاتی که شرکت در حوزه‌های مختلف با آن روبروست، بیان نمود.

وی  ادامه داد : آبفای استان از جمله شرکت‌هایی است که با حجم زیادی از نیروهای انسانی مواجه است و این امر باعث شده درآمدها با هزینه همخوانی نداشته باشد.

محمدی خاطرنشان کرد : همکاران شرکت با توجه به رسالت خطیری که در تامین آب شرب و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب دارند همیشه و در همه شرایط به شکل جهادی و شبانه روزی برای رفع دغدغه‌های هم استانی‌های گرامی پای کار هستند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار