مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام؛
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت : 520 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته با رایزنی و حمایت های استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های تمام نواحی شرکت‌های صنعتی استان در زمینه آسفالت، بهسازی، آب، برق گاز... اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 03 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی نادری بیان داشت : این میزان اعتبار برای بهبود و جهش تولید، استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال اختصاص یافته و این شرکت در راستای اجرای وظیفه اصلی خود تمام تلاش و توان خود را برای حمایت و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی استان به کار خواهد بست.

وی افزود : ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ صنعتی ایلام که برای ایجاد واحده‌های تولیدی واگذار شده بود اما هیچ‌گونه اقدامی در برابر قرارداد واگذاری، در این زمین‌ها برای احداث و ایجاد واحد تولیدی صورت گرفته بود پس گرفته شده است.

نادری ادامه داد : تمام پروژه‌های ناقص و ناتمام در مجموعه شرکت‌شهرک‌های صنعتی استان که از سال‌های گذشته در شهرک‌های سرابله، ایوان،شباب، سیروان و ایلام تکمیل در حال تکمیل شدن است.

وی مطرح کرد: در سال جاری در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال با عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" احیای ۳۰ واحد راکد دیگر در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام یادآور شد :  با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک توسعه تعاون منعقد شده است ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی به منظور رفع مشکلات و تامین نقدینگی اختصاص یافته است که به صورت تسهیلات با معرفی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در اختیار این واحدها قرار می‌گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار