فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان میزان خسارت و آسیب های ناشی از سیل هفته گذشته به این شهرستان را 100 میلیارد ریال تخمین زد.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 31 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار سیروان میزان خسارت و آسیب های ناشی از سیل هفته گذشته به این شهرستان را 100 میلیارد ریال تخمین زد.
مراد یگانه روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: سیلاب سه روز پایانی هفته گذشته به بیشتر تاسیسات و زیرساخت های شهرستان سیروان شامل ابنیه، راه و پل ها، راه های عشایری و کشاورزی خسارت فراوانی وارد کرده است.
وی تاکید کرد: بیشترین زیان ها به حوزه کشاورزی، مزارع و باغ های این شهرستان وارد شده که با توجه به بازدیدهای میدانی مقدار خسارت و آسیب های ناشی از سیل به حوزه کشاورزی بیشتر از تاسیسات عمرانی، زیرساختی و شهری بوده است.
وی یادآور شد: در این سیل کشاورزان به ویژه مزرعه داران بیشترین آسیب و ضرر را متحمل شده اند که پس از برآورد خسارت گزارش پایانی آن به مدیریت بحران استان برای پرداخت غرامت ارسال می شود.
یگانه افزود: همچنین 70 راس دام عشایر نیز به علت بارندگی و سیلاب تلف شده است.
فرماندار سیروان گفت: همه راه های این شهرستان بازگشایی شده و اکنون رفت و آمد در آنها جریان دارد.
وی با بیان این که هم اکنون آب، برق، تلفن و گاز این شهرستان وصل شده و در این مورد هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: کمیته ارزیابی خسارت ناشی از سیل با بهتر شدن هوا از امروز - شنبه - فعالیت خود را آغاز کرده و نتیجه بررسی ها و بازدید های فنی را به مدیریت بحران استان ارسال می کند.
شهرستان 70 هزار نفری سیروان در شمال استان ایلام یکی از مناطقی بود که دچار سیلاب هفته گذشته شد.
سیلاب همه گذشته در مناطقی از استان ایلام به ویژه شهر مرکز استان میلیاردها ریال خسارت به زیرساخت های شهری و منازل مسکونی، واحدهای تجاری و عمومی این منطقه وارد کرد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار