جلسه کیفیت سرويس هاي پستي باحضور اعضاء در محل دفتر مديريت پست استان برگزار شد.
روابط عمومی اداره كل پست استان در گفت و گو با خبرنگار تابناک گزارش داد، جلسه كيفيت پست استان، باهدف بررسی سنجه های ارزیابی شاخص های کیفیت درزمینه انواع خدمات و سرویسهای نوین پستی با حضورمديركل، معاون اجرايي، رؤساي ادارات داخلي و كارشناسان كيفيت برگزار شد.
در اين جلسه مدیرکل پست استان، ابتدا بااشاره به تعهدات شرکت پست درزمينه مدت زمان قبول، رهسپاري وتوزیع مراسلات پستی، ارتقاء سرویسهای نوين بویژه دربخش توزیع و تسريع در ارائه خدمات اين بخش را مهم ارزيابي توصيف كرد و ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و كيفي به مردم ضامن حفظ و بقاي شبكه و همچنين رضايتمندي آنان خواهدبود.
وي افزود: امیدواریم بابررسی دقیق و کارشناسی فرآیندهای انجام کار، آسيب شناسي وبررسی نقاط ضعف و قوت در زمينه تحقق سنجه های کیفیت واستفاده ازتجارب متخصصان امر بتوانیم توقعات مشتریان رابرآورده و درخصوص حفظ مشتریان کلان نيز گامهای مهمي را دراين زمينه برداریم .
همچنین در اين نشست گزارش عملكرد کیفیت پست استان، توسط كارشناسان مربوطه درزمینه امتیازات کسب شده درسنجه های مختلف ارائه و پس ازآن شاخصهای کیفیت نيز مورد بحث و بررسی قرار گرفت./پ