مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از زمان فعالیت مؤسسه خیریه عترت بوتراب در استان ایلام از ۹ سال پیش تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال صرف کمک به کودکان یتیم و مددجوی مورد حمایت این موسسه در استان شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 01 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر مرادی پویانی  در دیدار با معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه عترت بوتراب، اظهار کرد: این مؤسسه در طول ۹ سال حمایت از کودکان یتیم و مددجوی این استان علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه، کمک‌های دیگری شامل کمک به تأمین مسکن، خرید لوازم ضروری و کمک به تحصیل دانش آموزان به این خانواده‌ها کمک کرده است.

وی افزود: این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور نیازمندان استان است تا بخشی از نیازها و مشکلات اساسی آنها مرتفع شود.

مرادی پویانی اظهار کرد: امید است با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان ایلام شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

"یداله سوری" معاون حمایت و مشارکت‌های مردمی موسسه خیریه عترت بوتراب نیز در این دیدار گفت: این موسسه اهمیت زیادی به رفع نیازهای ضروری و پرورش استعدادهای تحصیلی فرزندان مورد حمایت خود دارد و در طول سال در راستای رفع این نیازها برنامه‌های مشخصی دارد.

" عبدالکریم بیگ‌زاده" مدیر موسسه عترت بوتراب استان ایلام نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه در استان، گفت: هم اکنون حدود یک هزار کودک یتیم و نیازمند این استان که تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند توسط موسسه عترت بوتراب حمایت و خدمات گوناگون دریافت می‌کنند.

در پایان این نشست با تجلیل از "عبدالکریم بیگ زاده" مدیر موسسه خیریه عترت بوتراب استان ایلام، "صیادی" به عنوان سرپرست جدید این موسسه در استان ایلام معرفی شد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار