فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷ 25 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

فردین پیری روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و حضور شهروندان در مراسمات این ایام طرح های انتظامی پیشگیری از سرقت در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

پیری افزود: در اجرای این طرح یک نفر سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو دستگیر که در اعترافات خود تاکنون به 9 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا تعداد 3 نفر سارق و مالخر دیگر و 3 نفر توزیع کننده اصلی مواد مخدر دستگیر که مقدار قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان گردیدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی به عمل آمده یکی از عوامل وقوع سرقت وجود افراد مالخر که اقدام به خریداری اموال مسروقه از افراد سارق می‌نمایند بوده که طبق قانون این کار جرم و پیگرد قضایی دارد لذا کسبه به هیچ عنوان وسیله‌ای را از افراد ناشناس خریداری ننمایند و تنها از مراکز مجاز و قانونی خریداری نمایند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار