جانشین پلیس‌راه استان ایلام:
ترافیک خودروها هم‌اکنون در جاده کمربندی به سمت پایانه مرزی مهران نسبتاً روان است و زائران می‌توانند برای سهولت و سرعت‌بخشی در تردد از این محدوده عبور کنند.
کد خبر: ۱۳۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 30 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، جانشین پلیس‌راه استان ایلام گفت: ترافیک خودروها هم‌اکنون در جاده کمربندی به سمت پایانه مرزی مهران نسبتاً روان است و زائران می‌توانند برای سهولت و سرعت‌بخشی در تردد از این محدوده عبور کنند.

سرهنگ «بهزاد کهزادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد تردد در ورودی‌های شهر، عبور از جاده کمربندی به سمت پایانه مرزی مهران به‌عنوان مسیر تردد زائران در نظر گرفته‌شده و نیروهای راهور و پلیس‌راه در محدوده ورودی شهر مهران مستقر هستند و اجازه تردد خودروها از پارکینگ رضاآباد به سمت شهر مهران را نمی‌دهند.

وی بابیان این‌که با توجه به ترافیک پرحجم در محدوده ورودی شهر مهران به سمت پایانه، مجبور به اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی شده‌ایم، خاطرنشان کرد: ترافیک سنگین خودروها در محدوده ورودی شهر مهران به‌ویژه در منطقه پارکینگ رضاآباد به سمت شهر به حدی زیاد است که باعث بروز گره‌های ترافیکی سنگین در این منطقه شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار