مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت؛
بر این اساس محدوده‌های معدنی استان‌های البرز، قم، اصفهان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان،‌ سمنان،‌ هرمزگان، ایلام، خراسان¬جنوبی، مناطق آزاد صنعتی و تجاری ماکو، ‌ارس، ‌قشم و ‌چابهار در مرحله نخست و از ابتدای دی ماه امسال آزاد می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 20 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت از آزادسازی مرحله‌ای محدوده‌های معدنی استان‌ها خبر داد.

 ایلنا به نقل از شاتا گزارش داد: اسدالله کشاورز باحقیقت با بیان اینکه آزادسازی محدوده‌های معدنی به صورت مرحله‌ای اجرا خواهد شد افزود: در مرحله اول محدوده‌های معدنی 10 استان و مناطق آزاد ماکو، ارس، قشم و چابهار از ابتدای دی ماه آزاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدوده‌های انتخابی در لایه رزرو جهت آزادسازی به صورت مرحله¬ای در استان¬ها آزاد خواهد شد افزود: این امر بر اساس درخواست برخی از سازمان¬های صنعت، معدن و تجارت استان¬ها و به منظور جلوگیری از حجم زیاد متقاضیان ثبت درخواست و ترافیک در سامانه کاداستر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: بر این اساس محدوده‌های معدنی استان‌های البرز، قم، اصفهان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان،‌ سمنان،‌ هرمزگان، ایلام، خراسان¬جنوبی، مناطق آزاد صنعتی و تجاری ماکو، ‌ارس، ‌قشم و ‌چابهار در مرحله نخست و از ابتدای دی ماه امسال آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: محدوده‌های معدنی استان‌های آذربایجان‌غربی،‌ همدان، مرکزی، خراسان¬شمالی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، بوشهر، خوزستان و یزد نیز از 11 دی ماه آزاد می‌شود.

کشاورز در پایان با اشاره به اینکه آزادسازی محدوده‌های معدنی مابقی استان‌ها در 21 دی ماه امسال اجرایی می‌شود گفت: آخرین مرحله آزادسازی محدوده های معدنی در استان‌های آذربایجان¬شرقی، خراسان¬رضوی، فارس، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، تهران، کرمان، لرستان و جنوب استان کرمان خواهد بود./پ

منبع: خبرگزاری ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار