حجت‌الاسلام علی چراغی پور؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرروز پرثمرتر و فراتر از مرزهای جغرافیایی و انسانی به یک قدرت مهم و تأثیرگذار جهانی تبدیل‌شده است.
کد خبر: ۱۵۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 23 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرروز پرثمرتر و فراتر از مرزهای جغرافیایی و انسانی به یک قدرت مهم و تأثیرگذار جهانی تبدیل‌شده است.

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(2 دی) در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت 9 دی در این استان، با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: شعار نهم دی‌ماه سال جاری، نهم دی  مظهر نفوذناپذیری ملت در برابر فتنه آمریکایی است.

وی، ابراز کرد: این مهم نیازمند کالبدشکافی صحیح و روایتگری درست از فتنه 88 همراه با  بصیرت و فهم دقیق با بهره‌گیری از اندیشه‌های تابناک امام راحل به‌عنوان نقشه راه انقلاب اسلامی  و تبعیت از فرمان  مقام معظم رهبری به‌عنوان قطب نمای این مسیر است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام،  با اشاره به اینکه در آستانه ششمین سالگرد گرامیداشت 9 دی قرار داریم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرروز پرثمرتر و فراتر از مرزهای جغرافیایی و انسانی، در قلل پیشرفت، عزت و اقتدار به‌عنوان قدرت مهم و تأثیرگذار در سطح منطقه و جهان بدل شده است.

چراغی پور، یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته ایستادگی خود را در برابر ابرقدرت‌های جهان و به‌عنوان کشوری  مهم  مطرح که توان مقابله با هرگونه تفکر استکباری  را داشته باشد، خلق  حماسه 9 دی 88 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزبی نیست  بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور  ایران اسلامی است.

وی، بابیان اینکه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار کرد: راهپیمایی 9 دی با دعوت از تمامی مردم ولایی و شهید پرو با همراهی امت بصیر ایران اسلامی در مسیرهای پیش‌بینی‌شده برگزار می‌شود و  ابعاد مختلف و تازه این  حماسه را موردبررسی قرارگرفته و از ظرفیت‌های ادبی، فرهنگی، فضاهای مجاز، رسانه‌های جمعی و منابر و وعاظ در راستای تعمیق دینی و بصیرت افزایی عمومی جامعه تلاش می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: برگزاری همایش بصیرت ویژه اساتید و دانشجویان  دانشگاه‌های استان، برگزاری همایش روشنگری و بصیرت افزایی در کانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌های مذهبی و حلقه صالحین و همایش بصیرت ویژه خواهران از برنامه‌های ستاد  گرامیداشت 9 دی سال جاری است.

چراغی پور، به آغاز به کار پورتابل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، سخنرانی محمدمهدی عبد خدایی، فعال عضو جمعیت فدائیان اسلام در مراسم گرامیداشت 9 دی در استان از دیگر فعالیت‌های این ستاد است.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: با فضاسازی شهر و اطلاع‌رسانی در از طریق صداوسیما، حضور سخنرانان در سطح شهرستان‌های مختلف و برگزاری همایش‌ها و گردهمایی اقشار مختلف با موضوع بصیرت و بصیرت افزایی در تلاش برای برگزاری آیین‌های ویژه گرامی داشت 9 دی در سطح استان هستیم.

گفتنی است، این نشست در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با حضور اعضای ستاد گرامی داشت 9 دی برگزار شد./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار