رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:
با وجود بارش برف و باران همه جاده های ارتباطی برون شهری این استان باز و تردد وسایل مقلیه بدون مشکل در این جاده ها انجام می شود.
کد خبر: ۱۵۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 24 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با وجود بارش برف و باران همه جاده های ارتباطی برون شهری این استان باز و تردد وسایل مقلیه بدون مشکل در این جاده ها انجام می شود.
سرهنگ محسن ناصری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه استان ایلام برف روبی و نمک پاشی جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تردد وسایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان ایلام وجود ندارد، افزود: از رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد از جاده های استان را دارند تقاضا داریم به توصیه ها و هشدارهای ماموران پلیس و راهداران توجه کنند.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: هم اکنون در گردنه های قلندر، قلاجه و کبیرکوه تردد وسایل نقلیه به علت مه شدید با کندی انجام می شود لذا از رانندگان درخواست می کنیم در این جاده ها ضمن راعایت فاصله طوالی مناسب با وسایله نقلیه جلوییف از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.
وی یادآور شد: با توجه به اجرای طرح زمستانی پلیس راه در جاده های ارتباطی، با خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ باشند برخورد کرده و ماموران پلیس راه اجازه ادامه حرکت به این خودروها را نمی دهند.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان می توانند با شماره تلفن 110 تماس گرفته و در جریان وضعیت تردد در راه های ارتباطی استان قرار گیرند.
وی به رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در جاده های ارتباطی بویژه مناطق کوهستانی و برف گیر را دارند توصیه کرد ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو اطمینان حاتصل کنند./پ


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار