مدیرکل مرکز در دیدار با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان بدره، گفت: اعتماد مردم استان به برنامه‌های صداوسیما زیاد است و این را یک سرمایه برای رسانه می‌دانیم.
کد خبر: ۱۶۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 20 January 2016
 مدیرکل مرکز در دیدار با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان بدره، گفت: اعتماد مردم استان به برنامه‌های صداوسیما زیاد است و این را یک سرمایه برای رسانه می‌دانیم.

به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی صداوسیمای مرکز ایلام، دکتر شیروی، گفت: تلاش وسعی ما این است که عدالت رسانه‌ای را در کل استان رعایت کنیم.

 

وی، افزود: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌ها بخصوص شهرستان بدره در اولویت برنامه‌سازان این مرکز در تولید  برنامه‌ها قرار دارد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام  در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد  موفق رسانه استانی  در تولیدات رادیویی و تلویزیونی اشاره کرد و گفت: معاونت‌های صدا، سیما و خبر در ارزیابی‌های اخیر ستادی مقام‌های برتر کشوری را در بین مراکز استان‌ها کسب کرده‌اند.

 

شیروی، همچنین با اشاره به اینکه میزان پوشش شبکه دیجیتال در سطح استان 90 درصد است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و همکاری و مساعدت مسئولین این میزان تا آخر سال آینده به 95درصد خواهد رسید.

 

وی، رسالت صداوسیما را معرفی کارآمدی نظام ،حفظ ارزش‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی بیان کرد و از همکاری و همراهی امام‌جمعه و فرماندار شهرستان بدره با صداوسیمای مرکز ایلام تشکر کرد.

 

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام زمانی موسوی، امام‌جمعه بدره صداوسیما را یک رسانه مدرن و تأثیرگذار در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی دانست و گفت: برنامه‌های صداوسیما  در پیشرفت جامعه  نقش به سزایی دارند.

 

وی، خواستار پوشش رسانه‌ای یادواره شهدای این شهرستان ،پخش خطبه‌های نماز جمعه، پوشش کامل دیجیتال شهرستان بدره و استفاده از ایده‌ها و نظرات کارشناسان مذهبی این شهرستان در تولید برنامه‌های سیما شد.

 

مرادحاصلی، فرماندار شهرستان بدره نیز خواستار پوشش کامل دیجیتال در نقاط کور و روستاهای شهرستان شد و گفت: استقبال مردم شهرستان بدره و حتی کشور از برنامه‌های محلی صداوسیما بالاست.

 

در حاشیه این دیدار تجهیزات کامل دفتر خبری بدره ازجمله دوربین پیشرفته باکیفیت HDو سه‌پایه و ست کامل (میکروفون و...)به خبرنگار این شهرستان تحویل داده  شد./م



منبع :شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار