فرماندار دهلران از فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبرداد و گفت: 3 مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد نیز در شهرستان فعالیت دارد.
کد خبر: ۱۶۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 24 January 2016
فرماندار دهلران از فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبرداد و گفت: 3 مرکز درمان سرپایی ترک اعتیاد نیز در شهرستان فعالیت دارد.

به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر دهلران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون یازده جلسه در این خصوص برگزار شده است.
وی افزود: این جلسات دارای 47 مصوبه بوده که تا کنون 43 مصوبه آنها اجرایی شده که 91 درصد مصوبات این شورا در دهلران اجرایی گردید.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر دهلران از برگزاری جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر دهلران بصورت ماهانه خبرداد وافزود: این جلسات با هدف مبارزه و کاهش آسیب های ناشی از مواد مخدر و موضوع درمان معتادان انجام می گیرد که تا کنون نیز خروجی های خوبی داشته است.
سبزی با اشاره به اقدامات خوب متولیان مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: کشفیات مواد مخدرو کاهش آمارهای طلاق ناشی ازمواد مخدر در این شهرستان نشان از همت متولیان در این زمینه دارد.
وی فراهم کردن بستر برای اشتغال بهبود یافتگان از دام مواد مخدر را مهم دانست و افزود: تسهیلات اشتغالزایی برای این افراد زمینه را برای بازگشت آنان به سمت مواد مخدر را از بین می برد.
فرماندار دهلران تاکید کرد: همه دستگاه های متولی باید با جدیت موضوع پیشگیری و اقدامات فرهنگی در جهت مبارزه با مواد مخدر و آثار مخرب آن در جامعه را مد نظر داشته باشند.
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام نیز گفت: شناسایی روستاهای پاک استان، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بهبود یافتگان، برخورد با عمده فروشان و خرده فروشان مواد مخدر و سالم سازی محیط نقش موثری در موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر دارند.
رضا صادقیان افزود:183 سازمان مردم نهاد در استان ایلام در زمینه پیشگیری از مواد مخدر فعالیت دارند که سهم شهرستان دهلران از این مقدار 12 سازمان مردم نهاد است.
وی از افزایش 4 برابری اعتبارسازمان های مردم نهاد در سال جاری خبرداد وگفت: در زمینه اشتغالزایی برای بهبود یافتگان تسهیلات مرحله دوم نیز در حال پیگیری است که برنامه ریزی برای اشتغالزایی 34 نفر در دستور کار است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار