معاون اداری مالی دانشگاه ایلام از تحقق 66 درصدی اعتبار اجرا و تکمیل آموزشکده کشاورزی دهلران خبرداد.
کد خبر: ۱۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 26 January 2016
معاون اداری مالی دانشگاه ایلام از تحقق 66 درصدی اعتبار اجرا و تکمیل آموزشکده کشاورزی دهلران خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛احمد ملا بهرامی روز سه شنبه در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی آموزشکده کشاورزی دهلران اظهار کرد: کل اعتبارات این آموزشکده حدود 114میلیارد ریال است که تا کنون 76 میلیارد ریال ان محقق شده است.
وی همچنین افزود: 20میلیارد ریال برای دیوار کشی و تامین تجهیزات این اموزشکده نیاز است.
وی با ابراز میدواری که اول مهرماه سال آینده این آموزشکده دانشجو بپذیرد گفت: تلاش می شود رشته های مورد نیاز منطقه از کشاورزی تا فنی در این آموزشکده ارائه شود .
فرماندار دهلران نیز از پیشرفت بالای 90 درصدی آموزشکده کشاورزی دهلران خبرداد و افزود: این آموزشکده با زیربنای 5 هزار و 700 متر مربع در دوطبقه در حال تکمیل شدن است.
امید علی سبزی افزود: آموزشکده کشاورزی دهلران یکی از پروژه های مهمی است که در سفر هیات دولت به استان 450میلیارد ریال اعتبار برای آن مصوب شد که این اعتبار محقق شده و امروز پیشرفت این پروژه به برکت توجه و عنایت دولت تدبیر وامید است.
وی افزود: به زودی با تکمیل این آموزشکده پیش بینی می شود برای ترم مهرماه سال آینده 600دانشجو در آن مشغول به تحصیل شوند.
فرماندار دهلران با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی و نیروی انسانی دهلران گفت: راه اندازی این آموزشکده نقش مهمی در توسعه کشاورزی ، اشتغال و استفاده از روش های نوین کشاورزی در شهرستان دارد.
وی تاکید کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و به ویژه دستگاه های خدممات رسان بزودی مشکلات برق، آب، مخابرات وگاز این آموزشکده حل خواهد شد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار