مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: با توجه به اینکه تکلیف 68 کرسی در مرحله دوم انتخابات مشخص می‌شود این مرحله از انتخابات برای گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مهم است.
کد خبر: ۲۱۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 22 April 2016
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: با توجه به اینکه تکلیف 68 کرسی در مرحله دوم انتخابات مشخص می‌شود این مرحله از انتخابات برای گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مهم است.

به گزارش تابناک ایلام؛«عبادالله باقری» اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از اهمیت و جایگاه مهمی در ساختار سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است که بیش از یک‌سوم اصول قانون اساسی به این قوه اختصاص‌یافته است به همین دلیل امام خمینی(ره) از مجلس به عنوان رأس امور و مقام معظم رهبری نیز مجلس را مظهر اراده و حاکمیت مردم نامیده است.

وی ادامه داد: مردم برای انتخاب نمایندگان مجلس در 7 اسفند در سال همدلی و همزبانی به دعوت رهبر معظم انقلاب دعوت گفتند و دولت تدبیر و امید هم بستر لازم را برای انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری و قانون‌مدار فراهم کرد، لذا با توجه به نقش تک‌تک نمایندگان در مجلس ضرورت دارد مردم در 10 اردیبهشت پای صندوق پای صندوق بیایند و حماسه‌ی حضور را تمام کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام تصریح کرد: جریان‌های سیاسی و احزاب و تشکل‌های سیاسی که بر اساس قانون فعالیت می‌کنند به دنبال منافع ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی هستند و یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام‌های سیاسی پشتوانه مردمی است که بحمدلله مردم کشورمان به این موضوع آگاهی کامل دارند و در همه‌ی انتخابات گذشته با وجود تبلیغات استکبار جهانی حضور حداکثری داشته‌اند.

باقری گفت: در ادوار گذشته‌معمولاً در مرحله‌ی اول انتخابات آرایش سیاسی مجلس مشخص می‌شد اما با توجه به اینکه تکلیف 68 کرسی در مرحله دوم انتخابات مشخص می‌شود این مرحله از انتخابات برای گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مهم است و مردم استان هم با حضور خود در این انتخابات سه نماینده‌ی را راهی مجلس خواهند کرد./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
متاسفانه استان ایلام در انتصاب مدیران بسیار ضعیف عمل کرده به گونه ای که برخی از این مدیران نه تنها حامی دولت وبرنامه های آن نیستند بلکه دقیقا در خلاف آن عمل می کنند .نمونه بارز آن اظهار نظر رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام درخصوص انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشد که طرفداری واعلام حمایت دکتر قنبری از تنها کاندیدای اصلاح طلبان را خیانت به مردم ایوان تلقی کرده وبا همراهی کاندای منتصب به این شهرستان عملا تقابل خود را با جریان حاکم نشان داده است.اوضاع امنیتی داخل دانشگاه وارسال نامه محرمانه به دانشگاه های پیام نور استان مبنی بر عدم برگزاری جلسات پرسش وپاسخ در خصوص انتخابات یکی دیگر از شاهکار های این مدیر اصلاح طلب!!!!!!! است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار