رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: ریزگردها در شبانه روز آینده در استان های غربی و جنوب غربی کشور افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۲۵۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 13 July 2016

به گزارش ایسنا ، دکتر خسرو صادق نیت افزود: به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه، یک توده هوا همراه با ریزگردها به زودی از غرب وارد کشور خواهد شد و استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر را در بر خواهد گرفت.

وی هشدار داد که احتمال افزایش میزان ریزگردها در هوای این استان‌ها طی شبانه روز آینده وجود خواهد داشت و هموطنان در این استان‌ها باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در باره احتمال رسیدن این توده هوا به استان‌های مرکزی کشور و پایتخت نیز خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که ریزگردها به صورت خفیف‌تر به استان‌های مرکزی کشور هم سرایت کنند، اما برای اظهار نظر قطعی در این مورد باید نقشه‌های هواشناسی و حرکت توده‌های جوی توسط کارشناسان هواشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

بر اساس گزارش وبدا، صادق نیت با اشاره به اخبار رسانه‌های مجازی مبنی بر آماده باش بیمارستان‌های پایتخت گفت: اورژانس کشور و بیمارستان‌ها با توجه به سابقه بروز این شرایط جوی در این ماه‌ها آمادگی لازم برای مواجهه را دارند و این مساله‌ای نیست که به صورت یک آماده باش مجزا اعلام شود و هموطنان در این خصوص نگرانی نداشته باشند. البته توجه مردم به هشدارهای قبل از بروز این شرایط جوی بسیار ارزشمند و موثر بوده و تا کنون باعث شده با مشکل زیادی در این زمینه مواجه نباشیم./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار