امام جمعه بدره:
امام جمعه بدره گفت: اعتراف کاندیدهای آمریکابه خوبی واقعیت های این کشور را برای همگان از زبان خودشان روشن کرد.
کد خبر: ۳۲۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 11 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین سید روح اله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اعترافاتی که کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در ایام تبلیغات داشتند بسیار تامل برانگیز است و نکات زیادی در روشن شدن حقایق این کشور مستکبر داشت.
 
وی افزود: اعتراف آنها به وجود 20 تریلیون دلار بدهی، اینکه از داخل دچار فقر و خشونت هستند و از بیرون جنگ و خونریزی و کشوری در حال مردن هستند، همگی نکاتی معنا داری بودند که به خوبی واقعیت های این کشور را برای همگان از زبان خودشان روشن کرد.
 
حجت الاسلام زمانی موسوی به انتخاب ترامپ و رفتارهای احتمالی او در قبال برجام اشاره کرد و یادآور شد: اگر چه ترامپ گفته برجام را پاره خواهم کرد ولی بدلیل اینکه برجام تعهدی بین المللی است قادر به انجام این کار نخواهد بود البته در این صورت طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران هم برجام را آتش خواهد زد.
 
وی با اشاره به فضای نقد و پرسش و پاسخ در جامعه گفت: در پاسخ آنها که گفته اند نشکنید قلم ها را و دهان ها را نبندید ما هم این جملات را تکرار می کنیم و برای نقد و پرسشگری ارزش قائل هستیم بنابراین هم رسانه هایی که بی رحمانه بر دولت می تازند و هم دولتی ها که تاب نقد را ندارند باید این موارد را رعایت کنند.
 
خطیب جمعه بدره با گرامیداشت روز کتابخوانی هم تاکید کرد: با وجود اینکه کتاب آسمانی قرآن در اوج قله ارزش های دین اسلام است اما سرانه مطالعه نسبت به میانگین جهانی در جامعه ما بسیار پایین است و این امر زیبنده مسلمانان نیست لذا والدین برای تربیت فرزندانی علاقمند به کتاب و کتابخوانی باید خودشان اهل مطالعه باشند.
 
وی به کنگره عظیم اربعین نیز اشاره کرد وگفت: این امر یک حرکت مردمی است و مردم و مسئولان باید همچون سال های گذشته در خدمات رسانی به زوار به نحو مطلوب و شایسته اقدام کنند.
 
امام جمعه بدره در گذشت دختر دانشجوی جوان بدره ای در جریان وقوع سیل در شهر خرم آباد که مردم و دانشجویان و جوانان این شهرستان را داغدار کرد را تسلیت گفت و افزود: مسئولان استان لرستان باید بررسی های لازم را برای عدم تضییع حقوق شهروندان انجام دهند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار