فرماندار آبدانان از اجرای طرح هادی در32 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۵۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 01 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری در جمع مردم روستاهای جابر انصار و پشت قلعه اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های مالی و مشکلات زیاد در داخل و کارشکنی ها و تحریم های جهان سلطه بالاترین خدمات رفاهی و عمرانی به روستاییان را ارائه کرده است.
 
وی از اجرای طرح خوداشتغالی در روستای آباد بصورت آزمایشی خبر داد و افزود: در اجرای این طرح 10 میلیارد ریال تسهیلات با بهره چهار درصد در قالب 25 تعاونی تولیدی به روستاییان منطقه با سر رسید پنج ساله پرداخت می شود.
 
عسگری تاکید کرد: پس از اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان، این طرح در مابقی روستاهایی که تعداد خانوارهای آنان کمتر از 20 خانواده است نیز اجرا می شود.
 
وی رفع مشکلات عمرانی و اجتماعی روستاها را از مهمترین اولویت نهادهای اداری دانست و یادآور شد: عملیات اجرایی ساخت سه هزار و 522 واحد و تعمیر 9 هزار و 500 واحد که در زلزله مرداد سال 93 بخش مورموری آسیب دیده بودند بطور 100 درصد به پایان رسیده و مطالبات مالکان همه واحدهای مسکونی نیز پرداخت شده است.
 
فرماندار آبدانان گفت: تا پایان سال جاری و با تخصیص 10 میلیارد ریال از محل اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان، عمران و آبادانی مناطق روستایی شتاب می گیرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار