مدیر کل مدیریت بحران استان خبر داد:
باورود سامانه بارشی نسبتا قوی به استان مدیرکل بحران استانداری در خصوص آب گرفتگی مسیرها و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد.
کد خبر: ۳۹۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 18 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی  بر ورود سامانه بارشی به استان اعلام کرد:با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال هستیم و معمولا در این ایام  تعدادی از هم استانی های عزیز و مسافران و گردشگران در دامان طبیعت و گاها درمناطق کوهستانی با بر پانمودن چادر اقدام به اسکان نوروزی  می نمایند .
 
کرمی تاکید کرد:چنانچه امکان دارد هم استانی های عزیز به گونه ای برنامه ریزی کنند  که قبل از هرگونه اقدام در خصوص اسکان در طبیعت،  پیش بینی شرایط جوی را از  هواشناسی  اخذ نمایند  .
 
وی همچنین گفت:به فرمانداران بعنوان روسای شورای هماهنگی بحران شهرستان ها ، شهرداران ،بخشداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در خصوص آمادگی برای مواجهه با شرایط بحرانی اعلام آماده باش شده است.
 
وی  از  عشایر ،دامداران ،زنبور داران ، و کشاورزان خواست برای پیشگیری از بروز خسارت احتمالی رعایت احتیاط وایمنی را در دستور کار قرار دهند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه از میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و رسانه استانی درخواست کرد که اطلاع رسانی لازم در زمینه شرایط اعلام شده به گردشگران صورت پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار