شهردار ایلام خبرداد
در نشستی که با مسئولان امر در استان ایلام برپا شد پیرامون راه‌کارهای ارائه خدمات به حاشیه‌نشین‌های ایلام بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
کد خبر: ۴۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 19 June 2015

یزدان قبادیان در آیین کلنگ‌زنی ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام اظهار داشت: در نشستی که با مسئولان امر در استان ایلام برپا شد پیرامون راه‌کارهای ارائه خدمات به حاشیه‌نشین‌های ایلام بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

شهردار ایلام گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان امر در این نشست تصمیماتی در نحوه ارائه خدمات به حاشیه‌نشینان شهر ایلام با عنایت به پابرجا بودن اصل مشکل حاشیه‌نشینی و حفظ مطالبات به حق دستگاه‌های حاکمیتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: این نشست که در محل دادگستری استان ایلام برپا شد مسئولان دادگستری ایلام نیز در این رابطه نظرات کارشناسی داشته که با جمع‌بندی نظرات مسئولان ارشد استانی نحوه ارائه خدمات به مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مسئول اضافه کرد: خدمات‌رسانی به مردم شهر ایلام و مناطق حاشیه‌نشینی یکی از ضروریات بوده و در این راستا نیز برنامه‌ریزی لازم از سوی شهرداری ایلام صورت پذیرفته است.

قبادیان با عنایت به اینکه سکونت‌گاه‌های غیر رسمی یکی از مشکلات و معضلات شهر ایلام محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارائه خدمات به شهروندان ساکن در این مناطق امری لازم و واجب است.

شهردار ایلام گفت: در گام نخست شهرداری ایلام موظف به مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق ممنوعه و حاشه شهر ایلام شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط با اراضی ملی نیز مکلفند که نگهداری و حفاظت از این اراضی را در دستور کار خود قرار دهند و در این راه با کمک مردم و محوریت قرار دادن خود مردم باید تلاش‌هایی آغاز شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار