جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۵ سارق حرفه ای و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، قدرت حیدری‌زاد اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و اعلام شکایت شهروندان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ایلام با تلاش شبانه روزی و با استفاده از شگردها و تکنیک‌های تخصصی و بررسی ویژه پرونده‌های سرقت‌های به وقوع پیوسته در کمترین زمان ممکن سارقان حرفه‌ای مربوطه را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام در ادامه به تعاملات و ارتباط خوب وصمیمی دستگاه قضایی با پلیس اشاره کرده و اظهار داشت: مأموران با هماهنگی مرجع قضایی در سه عملیات غافلگیرانه سارقان حرفه‌ای مورد نظر را دستگیر و تحویل قانون دادند.

وی یادآور شد: در این رابطه ۵ سارق حرفه‌ای دستگیر و تعداد ۱۵ فقره سرقت از جمله سرقت اماکن نیمه کاره و در دست ساخت و سرقت از مدارس کشف شد.

حیدری‌زاد در پایان از اعتماد مردم به پلیس قدردانی کرد و گفت: بنابر اعترافات سارقان، بیشتر اماکن و ساختمان‌هایی که فاقد تجهیزات ضدسرقت همچنین فاقد نگهبان هستند مورد دستبرد قرار می‌گیرند لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به رعایت توصیه های پلیسی به منظور پیشگیری از وقوع سرقت توجه جدی داشته باشند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار