معاون فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان
راستای غنی‌سازی و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان تمام ادارات استان بنا به شرایط خدمت‌رسانی خود با همکاری و نظارت این اداره کل می‌توانند نقش موثری را برای جوانان ایفا کنند.
کد خبر: ۵۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا تردست  در کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان ایلام اظهار داشت: زندگی و سرمایه عمر برای انسان نعمتی بی‌بدیل و فرصتی بی‌نظیر است که اگر از دست برود هرگز قابل بازگشت نیست.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایلام گفت: موضوع اوقات فراغت برای جوانان علی الخصوص در فصل تابستان بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: اولین قدم برای استفاده بهینه از فرصت و اوقات فراغت، داشتن یک برنامه کارآمد و درست است، چرا که با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم نیازهای جوانان را بر اساس امکانات موجود و خواسته‌های آنها تنظیم کنیم.
این مسئول اضافه کرد: در راستای غنی‌سازی و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان تمام ادارات استان بنا به شرایط خدمت‌رسانی خود با همکاری و نظارت این اداره کل می‌توانند نقش موثری را برای جوانان ایفا کنند.
تردست تصریح کرد: برنامه‌های 9 گانه معاونت فرهنگی در اجرای کار امور جوانان برای نمایندگان دستگاه‌های اجرائی و نحوه دریافت امتیاز برای کسب رتبه برتر در این جشنواره تدوین شده است.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایلام گفت: نقشه راه برای رقابت دستگاه‌های اجرایی و شاخص‌های چندگانه از قبیل رشد اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته، توجه به ایده‌های جوانان، بهره‌برداری از فعالیت‌های آنان و ... از جمله آیتم‌ها و شاخص‌های مورد توجه است.

وی ادامه داد: رشد تعداد برنامه‌ها، حضور در جلسات تخصصی ستاد، حضور مدیر کل دستگاه اجرایی در جلسه ستاد، میزان استفاده از ظرفیت دختران جوان، اطلاع رسانی و نحوه آن برای اوقات فراغت و پر مخاطب‌ترین دستگاه از آیتم‌های دارای امتیاز برای کسب رتبه خواهد بود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار