استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام از اختصاص ۱۶ میلیارد تومان به مناطق مرزی استان خبر داد و گفت: باتلاش صورت گرفته اعتبارات مناطق مرزی استان از ۲ میلیارد به ۱۶ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۷۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 01 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی گفت: در بین استان‌های معین بایست یک استان برای کمک به امور مناطق مرزی در ایام اربعین مشخص شود.

وی با تاکید بر ایجاد جدول زمانی برنامه در مناطق مرزی تصریح کرد: بعد از اتمام پروژه‌های اربعین حداکثر تا نیمه مهر ماه باید امکانات به طرف رفع مشکلات جاده‌های مرزی سوق داده شود.

استاندار ایلام با اشاره به شروع ماه محرم بر تقویت امور فرهنگی و فضاسازی مناسب در مسیرهای اربعین تاکید کرد و گفت: علاوه بر اهتمام جدی دست اندرکاران کنگره عظیم اربعین در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی دستگاه‌های ذی ربط نیز به موازات این امور به مباحث فرهنگی نیز توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه به نشست ستاد مرکزی اربعین اشاره کرد و گفت: در این نشست حول محور خدمات شهری و امور فرهنگی اربعین بحث و گفتگو شد و مقرر گردید شهرداری تهران در بحث بهداشت و درمان اربعین پای کار باشد همچنین بهداشت و درمان نیز به تعداد کافی ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در ایام اربعین در استان مستقر سازد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار