مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران گفت: مرحله دوم اعطای تسهیلات زلزله در شهرستان دهلران از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 13 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،سجاد نقیبی مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران گفت: با توجه به گذشت 14 ماه از وقوع زمین لرزه در شهرستان دهلران و حجم بالای درخواست های متقاضیان دریافت تسهیلات، در مرحله دوم هیچ درخواستی از سوی متقاضیان ثبت نخواهد شد.

وی افزود: اعتبار مرحله دوم اعطای تسهیلات تصویب شده است و تا اوایل مهر ماه روند اجرایی و پرداخت تسهیلات به آن دسته از متقاضیانی که تاریخ ثبت درخواست آنها در سیستم قبل از اسفند ماه 93 می باشد صورت خواهد گرفت و در مرحله دوم هیچ گونه درخواست جدیدی از متقاضیان ثبت نخواهد شد.

مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران با بیان اینکه میزان اعتبار تسهیلات پرداختی به متقاضیان در مرحله دوم کاهش یافته است، تصریح کرد: از طریق مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با مسئولان بنیاد مسکن کشور درصدد هستیم تا میزان اعتبارات به حالت قبل(مرحله اول)برگردد.

نقیبی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این ستاد برای سرعت بخشیدن به بررسی درخواست های متقاضیان دریافت تسهیلات در مرحله دوم، عنوان کرد: در مرحله دوم اعطای تسهیلات، شهر دهلران به 4 منطقه تقسیم بندی شده است به صورتی که هر منطقه کارشناس فنی مختص به آن منطقه بازدید منازل آسیب دیده را بر عهده دارد.

وی گفت: با آغاز اعطای تسهیلات در مرحله دوم روند بازدید کارشناسان از منازل آسیب دیده به گونه ای است که روزانه حداکثر 150 مورد بازدید از منازل در دستور کار کارشناسان این ستاد قرار خواهد گرفت.

مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران خاطر نشان کرد: متقاضیانی که در مرحله اول اعطای تسهیلات درخواست های خود را در فرمانداری و اداره راه و شهرسازی به ثبت رسانده اند، درخواست های آنها تجمیع و در حال حاضر سوابق درخواستی آنها در سیستم ستاد بازسازی شهرستان موجود می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار