کد خبر: ۱۰۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 03 October 2015

به گزارش تابناک  ایلام، محمدرضا مروارید صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در استان ایلام اظهار داشت: حادثه منا بر اثر بی‌کفایتی و بی‌مسئولیتی آل سعود روی داده است و بی‌کفایتی آنها بر همه آشکار شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: این حادثه دردناک را به خانواده جان باختگان و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به گرامی داشت هفته ناجا ادامه داد: اولین خواسته مردم از هر حکومت و نظامی موضوع امنیت است که خوشبختانه نیروی انتظامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته در کشور آن را مقتدرانه حاکم و برقرار کند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی در دنیای پرتلاطم و ناامن که کشورهای همسایه را در بر گرفته در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

مروارید تصریح کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در حفظ و برقراری امنیت کشور در تلاش است و تاکنون نیز در این راستا موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: کشورمان در حال حاضر امن‌ترین کشور منطقه و حتی جهان است و این مهم بر اثر تلاش و کوشش‌های نیروی نظامی و انتظامی و امنیتی در کشور حاصل شده است.

مردم ایلام از عملکرد پلیس رضایت دارند

وی ادامه داد: استان ایلام با داشتن 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود و این امنیت مرهون تلاش نیروهای انتظامی و نظامی و ... است.

این مسئول با تشکر از فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان ایلام اضافه کرد: این نیروها در چند سال گذشته در میان استان‌های کشور رتبه برتر برقراری امنیت را کسب کرده‌اند.

مروارید تصریح کرد: مردم استان ایلام از عملکرد نیروی انتظامی رضایت داشته و این نشانه تلاش و کوشش شبانه‌روزی این نیرو در استان ایلام است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار