کد خبر: ۱۰۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲ 11 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، امروزه نقش اینترنت در زندگی اجتماعی و در عرصه‌های علمی و فنی، انکارناپذیر بوده و در برنامه‌ریزی‌های توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جایگاه ویژه‌ای دارد.

با پیشرفت علوم مختلف به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، اینترنت جزء جدانشدنی و لاینفک زندگی کنونی انسانها تبدیل شده است چرا که زندگی کاری و روزمره شهروندان ارتباط بسیار زیادی با اینترنت پیدا کرده است.

اینترنت دارای کاربردهای زیادی است که کاربران بدون صرف هزینه و اتلاف وقت به دنیایی از اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند.

باتوجه به گستردگی کاربرد اینترنت در زندگی، سرعت اینترنت از ضروریات توسعه جامعه در همه بخشهای خدماتی و عمومی است و باید تلاش شود تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه ابزار فناوری امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در تمامی نقاط کشور حتی در مناطق محروم و دور افتاده فراهم شود.

امروزه که باید روز به روز شاهد افزایش سرعت اینترنت باشیم اما شهرستان سیروان در روزهای اخیر شاهد کاهش شديد سرعت اینترنت و همچنین در برخي از نقاط با قطعی مكرر اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز بوده و این موضوع اكثر كاربران اينترنت ,و مردم  را كلافه كرده و این وضعیت قطعی و وصلی‌های گاه و بی‌گاه اینترنت و یا سرعت لاک‌پشتی آن كه موجب نارضایتی کاربران و استفاده کننده از خدمات اینترنتی شده است.

سرعت پائین اینترنت و قطعی مکرر اینترنت در این شهرستان این‌روزها باعث شده تا بسیاری از کاربران در استفاده از اینترنت مشکل داشته باشند و نتوانند آنگونه که باید از آن استفاده کنند.

امیدواریم شرکت مخابرات این مشکل را هرچه سریعتر حل کند و مسئولان نیز باید ارایه خدمات به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند و خدمت‌رسانی را در شبکه اینترنت ارتقاء بخشیده و به فکر آسایش و راحتی در امورات مردم جامعه خود باشند.

منبع:سیروان نوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار