معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت : احزاب نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و انتظار می‌رود که در ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 13 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی در دیدار با جمعی از نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در استان ب بیان داشت : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه با تشکیل و فعالیت هیئت‌های اجرایی در استان فراهم شده است.

وی اظهار داشت :  ما مجری انتخابات هستیم و با مدیری که در جریان برگزاری انتخابات، تخلف کند، برخورد می‌شود و این امر موجب افزایش اعتماد مردم در امر برگزاری انتخابات خواهد شد.

حسنی ادامه داد : رسانه باید مطالبه‌گری صحیح برای رفع مشکلات و نواقص داشته باشند، فلسفه رسانه انتقاد سازنده است که البته باید در چارچوب اخلاقی و قانونی باشد.

وی افزود :  نباید دچار غفلت شد و ارزش‌های دینی و اخلاقی به مرور زمان در جامعه کم رنگ شود، باید این ارزش‌ها را در جامعه تقویت کرد و احزاب و جریان‌های سیاسی نقش بسیار مهمی در این زمینه برعهده دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام یاد آور شد : احزاب سیاسی در هر حکومتی، در قالب چهارچوب همان حاکمیت فعالیت دارند و نقش خود را در راستای حرکت برای پیشبرد اهداف آن نظام ایفا می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار