دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام فراخوان نخستین سوگواره شعر و نثر عاشورایی در راستای تکریم ادبی حماسه‌سازان عاشورایی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 28 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام  فراخوان نخستین سوگواره شعر و نثر عاشورایی در راستای تکریم ادبی حماسه‌سازان عاشورایی را تشریح کرد.

 

«یاسر بابایی» از برگزاری نخستین سوگواره شعر و نثر عاشورایی با نام «راه برتر» خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره ویژه دانشگاهیان اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان خواهد بود که هفته اول آذرماه و در راستای تکریم اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

 

دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام هدف از برگزاری این سوگواره را تکریم ادبی حماسه‌سازان فرهنگ عاشورایی بالاخص امام حسین (ع) و همچنین تقویت شعر آیینی برشمرد و گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد (غیررقابتی) و بخش اصلی شامل اشعار و نثرهای مرتبط با مفاهیم فرهنگ عاشورا و رسایی اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

 

بابایی افزود: این سوگواره در 10 بخش مختلف ادبی شامل مثنوی، غزل، قصیده، دو بیتی، قطعه و... برگزار می‌شود که در هر کدام از این بخش‌ها یک نفر تجلیل خواهد شد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار