مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:
با توجه به ادامه بارش‌ها و جاری شدن سیل احتمال ریزش مجدد ترانشه‌ها و رانش زمین در محورهای ارتباطی استان وجود داشته و راهداران همچنان در جاده‌های استان مستقر هستند.
کد خبر: ۱۲۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 31 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها و جاری شدن سیل احتمال ریزش مجدد ترانشه‌ها و رانش زمین در محورهای ارتباطی استان وجود داشته و راهداران همچنان در جاده‌های استان مستقر هستند.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در جریان بازدید از جاده ایلام - مهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با جدیت تمام در حال ریزش‌برداری و ایمن‌سازی جاده‌های استان و مقابله با سیل هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اداره کل راه و شهرسازی ایلام با تشکیل ستاد بحران با اکیپ‌های مختلف راهداری در حال ریزش‌برداری و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی و مقابله با سیل است.

وی ادامه داد: با ادامه بارش شدید باران و جاری شدن سیل در استان در محورهای ارتباطی ریزش کوه در چندین نقطه اتفاق افتاد که با تلاش راهداران این اداره کل راه‌های ارتباطی استان باز است اما تردد با احتیاط و به کندی صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به ریزش‌برداری محور ایلام - مهران گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان از آغاز بارش‌های چند روز گذشته اقدام به تشکیل ستاد بحران کرد و در پی آن اکیپ‌های مختلف راهداری با ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای ارتباطی استان مستقر شدند.

وی ادامه داد: راهداران در کمترین زمان ممکن اقدام به ریزش‌برداری و ایمن‌سازی جاده‌ها کردند و تاکنون که در چندین نقطه از جمله محور ایلام - مهران و ایلام -سرابله که شاهد ریزش و رانش سنگین کوه هستیم در تلاش برای ایمن‌سازی جاده‌ها هستند.

میرجعفریان افزود: با توجه به ادامه بارش‌ها و جاری شدن سیل احتمال ریزش مجدد ترانشه‌ها و رانش زمین در محورهای ارتباطی استان وجود داشته و راهداران همچنان در جاده‌های استان مستقر هستند.

وی از همه رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده در صورت ایجاد ترافیک صبور بوده و با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری کنند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار