مدیرکل ورزش و جوانان استان:
با توجه به در پیش بودن فصل سرما، تعمیر و تجهیز تاسیسات ورزشی از اولویت‌های کاری ما است که امیدواریم در فصل زمستان، ورزشکاران بتوانند با خیال آسوده ورزش کنند.
کد خبر: ۱۲۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۶ 09 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، تعمیر و تجهیز تاسیسات ورزشی از اولویت‌های کاری ما است که امیدواریم در فصل زمستان، ورزشکاران بتوانند با خیال آسوده ورزش کنند.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: «بهروز حیدرزاده» در جریان بازدید از اماکن ورزشی شهرستان‌های آبدانان و دره‌شهر اظهار کرد: سیل اخیر در سطح استان باعث خسارت زیادی به اموال عمومی، خصوصی و دولتی در استان شده که متاسفانه تاسیسات اماکن ورزشی نیز دچار خسارت شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، تعمیر و تجهیز تاسیسات ورزشی از اولویت‌های کاری ماست تا در فصل زمستان ورزشکاران بتوانند با خیال آسوده ورزش کنند که خوشبختانه مشکل گازکشی سالن کشتی دره‌شهر نیز برطرف شد و در زمستان امسال از گرمای گاز استفاده می‌کنند.

حیدرزاده در مورد استخر شنای شهر آبدانان ادامه داد: با پیگیری‌های اداره کل و شرکت تجهیز توسعه با برطرف کردن نواقصات جزیی این استخر آماده بهره‌برداری است .

مدیرکل ورزش و جوانان استان از سالن‌های ورزشی والیبال، کشتی، تکواندو و استخر شنای دره‌شهر و همچنین استخر شنای آبدانان بازدید کرد./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار