بیش از 10 تن محموله شامل مواد غذایی برای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی به استان ایلام ارسال شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: بیش از 10 تن محموله شامل مواد غذایی برای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی به استان ایلام ارسال شد.

خبرگزاری صدا و سیما گزارش داد: حجت‌الاسلام اکبر قیامی عصر امروز در جلسه بررسی روند ارسال کمک‌های اوقاف اردبیل به زائران اربعین حسینی در اردبیل اظهار داشت: سازمان اوقاف موکب‌هایی را برای خدمت‌رسانی در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه برپا کرد و استان‌های ایلام و خوزستان به عنوان مجری این خدمت‌رسانی و باقی استان‌ها به عنوان پشتیبان فعال شده‌اند که به همین منظور اوقاف استان بیش از 10 تن محموله شامل مواد غذایی به استان ایلام ارسال کرد.

قیامی با بیان اینکه اوقاف بیش از یک ماه برای خدمت‌رسانی، برنامه‌ریزی کرده‌ است، گفت: در قالب ستاد اربعین در این سه نقطه مرزی در مسیر رفت و برگشت زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی و پذیرایی می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل توزیع بسته‌های محصولات فرهنگی، برپایی خیمه‌های معرفت در مسیر پیاده‌روی و آمادگی بقاع متبرکه و حسینیه‌ها برای اسکان و پذیرایی از زائران را از جمله خدمات دیگر این ستاد عنوان کرد.

وی اظهار کرد: موکب‌های سازمان اوقاف 3 تا 5 روز پس از اربعین حسینی به زائران در مسیر بازگشت خدمت‌رسانی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در این زمینه خدمات مناسب و شایسته‌ای را به زائران اربعین حسینی ارائه کنیم./پ

منبع:
خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار