مدیرکل بهزیستی استان ایلام؛
مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: ارزش ریالی این معرفی‌ها 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی استان ایلام از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷ 06 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: 600 نفر برای دریافت کمک هزینه جهیزیه در نوبت بهزیستی ایلام هستند.

فرهاد قیصربیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از محل اعتبارات بند ج تبصره قانون بودجه سال 94 کشور تعدادی از مددجویان فاقد شغل را برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها و موسسات مالی استان ایلام معرفی شدند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: ارزش ریالی این معرفی‌ها 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده و تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی استان ایلام از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان پرداختی تسهیلات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد معرفی‌نامه‌ها به بانک‌های عامل 300 درصد رشد داشته که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه بیمه خویش‌فرما، کارفرما، جبران عدم کارآیی مددجویان طی هشت ماهه گذشته 310 میلیون تومان اعتبار پرداختی به مددجویان صورت گرفته که در نوع خود مطلوب است.

قیصربیگی تصریح کرد: در حوزه مسکن مددجویی نیز اقداماتی صورت گرفته و از ابتدای امسال تاکنون نیز 680 میلیون تومان کمک بلاعوض به جامعه هدف صورت گرفته و این در حالی است که تنها در سال گذشته این رقم به 300 میلیون تومان می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: این مهم با تلاش همکاران مجموعه بهزیستی استان ایلام روی داده که جای تقدیر و تحسین دارد و امیدوارم این روند تا پایان سال جاری استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: در هشت ماهه امسال نیز 130 واحد مسکونی در حوزه کمک هزینه مسکن به متقاضیان واگذار شود و در حوزه معافیت انشعابات آب و برق و گاز نیز 310 میلیون تومان معافیت مددجویی اعمال شده است.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی نیز در هشت ماهه امسال 60 درصد رشد در مقایسه با سال گذشته داشته‌ایم و 2 میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی و خدماتی جذب مشارکت مردمی داشته‌ایم.

قیصربیگی تصریح کرد: رشد 68 درصدی مشارکت‌های مردمی در دهه ولایت یکی دیگر از شاخصه‌های اداره کل بهزیستی در سال جاری بوده است و رشد 34 درصدی مشارکت مردم در ماه مبارک رمضان داشته‌‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: اتمام ساخت شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر (ع) به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام بهزیستی استان ایلام بوده که روند اجرایی آن مطلوب ارزیابی می‌شود و صفر تا 100 درصدی خیرین در حال اجراست و به زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری کامل می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت 200 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی از دیگر اقدامات انجام شده است که هرچند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد اما بهزیستی استان ایلام تمام تلاش خود را صرف حرکت پر شتاب در این مسیر کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 600 نفر پشت نوبت دریافت جهیزیه در استان ایلام داشته که این افراد از جمله جامعه هدف بهزیستی و افراد تحت پوشش این سازمان در استان ایلام هستند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار