مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام؛
با تشکیل کارگروه کنترل کیفی آب در اربعین، نظارت دقیق بر بهداشت و ایمنی آب منطقه مرزی مهران صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۴۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 09 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: با تشکیل کارگروه کنترل کیفی آب در اربعین، نظارت دقیق بر بهداشت و ایمنی آب منطقه مرزی مهران صورت پذیرفت.

مهندس «داراب بیرانوندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: اعزام آزمایشگاه سیار آب به مرز مهران، انجام بیش از 685 مورد آزمون کلر سنجی، 110 مورد آزمایش میکروبی، انجام بیش از 63 مورد نمونه‌برداری شیمیایی، با تشکیل کارگروه کنترل کیفی آب در اربعین حسینی صورت گرفت.

وی افزود: این کارگروه به ریاست معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان و با عضویت مدیران و کارشناسان کنترل کیفی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان تشکیل شد.

بیرانوندی با بیان اینکه پس از برگزاری نشست‌ها و تعیین اهداف کاری، تهیه و انتقال امکانات مورد نیاز به مرز مهران صورت پذیرفت، اضافه کرد: در همین راستا یک دستگاه آزمایشگاه سیار به همراه تجهیزات مورد نیاز جهت انجام آزمون‌های میکروبی و نیز برخی آزمون‌های شاخص شیمیایی به مرز مهران انتقال یافت.

مدیر عامل آبفای استان ایلام ادامه داد: بر اساس مصوبات صورت گرفته آزمایشگاه مذکور، کنترل منابع تولید تانکرهای سیار آبرسانی و نیز تولیدات دستگاه‌های آب و حتی نمونه‌هایی از آب‌های بطری ارسالی از سایر استان‌ها را با آزمون‌های میکروبی و شیمیایی تحت نظارت داشت.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در همکاری نزدیک و هماهنگ به صورت شبانه روزی در تمام مدت تردد زوار در محور مرز مهران حضور داشتند.

وی گفت: در مدت 11 روز کارکرد کارگروه کنترل کیفی بمناسبت اربعین حسینی که انجام بیش از 110 مورد آزمایش میکروبی، انجام بیش از 685 مورد آزمون کلر سنجی، انجام بیش از 63 مورد نمونه‌برداری شیمیایی و گشت و بازرسی شبانه با حضور کارشناسانی از آبفای استان اصفهان صورت پذیرفت./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار