در نشست خبري با اصحاب رسانه؛
دكتر محمد علي اكبري در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: جنبش دانشجویی را فراتر از هر جریان و نامزد انتخاباتی می دانیم.؛؛؛ رییس دانشگاه ایلام گفت: یکی از مهمترین رسالت های دانشگاه فرهنگسازی است و باید تمامی صداهای مقبول نظام از درون دانشگاه شنیده شود.
کد خبر: ۱۴۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ 12 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، دكتر محمد علي اكبري در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: جنبش دانشجویی را فراتر از هر جریان و نامزد انتخاباتی می دانیم.

رییس دانشگاه ایلام گفت: 80 مقاله علمی از مجموع بیش از 100 مقاله ارسال شده در نخستین همایش ملی گفتمان اعتدال در سه سطح چکیده، چاپ و سخنرانی ارائه می شوند.

محمد علی اکبری  با تاکید بر اینکه ضرورت تبیین مفاهیم جدیدی که وارد جامعه می شود افزود: در این راستا این همایش با حضور اندیشمندان، محققان، استادان و دانشجویان برای تبیین مفاهیم مربوط به عدالت در جامعه 25 آذرماه جاری برگزار می شود.
وی ادامه داد: صاحبنظران، پیشکسوتان و استادان برجسته دانشگاه به عنوان داور علمی این همایش انتخاب شده و کار داوری مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش را انجام داده اند.
رییس دانشگاه ایلام گفت: برگزاری نخستین همایش ملی گفتمان اعتدال از ابتدای سال جاری به صورت جدی پیگیری و در این زمینه شورای علمی و سیاست گذاری همایش در دانشگاه تشکیل شد.
علی اکبری افزود: این همایش با هدف تبیین و ترویج اعتدال بعنوان یک گفتمان سازنده در مسیر بسط زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توسعه پایدار در پنج محور اعتدال و نظام سیاسی، مبانی مفهومی و فلسفی اعتدال، اعتدال و نظام فرهنگی، اعتدال و نظام اجتماعی و اعتدال و نظام اقتصادی در این دانشگاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان این همایش از جامعه علمی کشور هستند و اینکه دانشگاه ایلام به سطحی رسیده است که می تواند میزبانی اینچنین همایشی را بر عهده بگیرد بسیار مایه خوشحالی است.

**تمامی صداهای مقبول نظام باید از دانشگاه شنیده شود
رییس دانشگاه ایلام گفت: یکی از مهمترین رسالت های دانشگاه فرهنگسازی است و باید تمامی صداهای مقبول نظام از درون دانشگاه شنیده شود.
علی اکبری افزود: در بحث انتخابات دانشگاه متولی هیچ دعوتی نخواهد شد و در این زمینه کار به دانشجویان سپرده شده است که درخواست های خود را برای دعوت از افراد مختلف به شورای دانشگاه بدهند و خوشبختانه این شورا با تمامی درخواست های دانشجویان موافقت کرده است.
وی تاکید کرد: جنبش دانشجویی را فراتر از هر جریان و نامزد انتخاباتی می دانیم اما رسالت خود را در زمینه معرفی نامزدها و حضور و مشارکت فراگیر مردم در فعالیت های انتخاباتی انجام خواهیم داد.
وی با یادآوری اینکه دعوت از جریان های مختلف برای حضور در دانشگاه به معنای تایید مواضع این افراد نیست ادامه داد: این افراد برنامه ها و محورهای کاری خود را ارائه می دهند و در نهایت این مردم هستند که تصمیم نهایی را می گیرند./پ

منبع: عصر ایلام به نقل از ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار