مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایلام؛
در حال حاضر 16 هزار و 280 نفر در شهرستان ایلام از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۱۵۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایلام از پرداخت ۳۹ میلیارد ریال مستمری به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

رمضان دستیاری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایلام، صبح امروز(7 دی) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر 16 هزار و 280 نفر در شهرستان ایلام از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی است که با درایت و نیت پاک و خالص بامنظور حمایت از خانواده‌های نیازمند تأسیس‌شده است و در طول عمر بابرکت نظام اسلامی خدمات بسیاری ارزنده‌ای به خانوارهای تحت پوشش این نهاد ارائه‌شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایلام، با تأکید بر تلاش برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، یادآور شد: باوجود پیشرفت‌های مختلف، هنوز خانواده‌هایی هستند که به علت نداشتن توانایی اقتصادی لازم برای اداره زندگی با موضوع فقر درگیر هستند.

دستیاری، تصریح کرد: برخی از مددجویان این نهاد در قالب طرح‌های مددجویی و بنا به دلایلی از قبیل فقدان سرپرست، معلولیت سرپرست و بیماری سرپرست با استیصال و درماندگی برحسب نوع نیازمندی زیرپوشش خدمات این نهاد قرار دارند.

وی، یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد ایلام طرح شهید رجایی عنوان کرد و افزود: طرح شهید رجایی طرحی است که به‌موجب آن سالمندان روستایی و عشایری نیازمند و عائله تحت تکفل آن‌ها زیرپوشش خدمات حمایتی قرارگرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: در طول سال جاری و در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت در 9 ماهه سال جاری اعتباری بالغ‌بر 39 میلیارد ریال مستمری به خانواده‌های مددجوی ایلامی پرداخت می‌شود./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار