مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت:
مدیرعامل شرکت گاز ایلام افت فشار و قطعی گاز در استان را ناشی از نقص فنی پالایشگاه گاز ایلام اعلام کرد.
کد خبر: ۱۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 04 January 2016
مدیرعامل شرکت گاز ایلام افت فشار و قطعی گاز در استان را ناشی از نقص فنی پالایشگاه گاز ایلام اعلام کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛ روح‌الله نوریان امروز اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته پالایشگاه گاز ایلام به عنوان مهم‌ترین منبع تغذیه گاز استان دچار نقص فنی شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: این نقص فنی سبب افت شدید فشار گاز و در پاره‌ای موارد قطعی گاز شد و از سوی دیگر برودت هوا در ایلام سبب افزایش مصرف گاز نیز شده است که این دو عامل سبب شد طی 24 ساعت گذشته در برخی مناطق شهر ایلام با افت شدید و یا قطعی گاز مواجه شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در برخی از مناطق شهر ایلام گاز قطع است که با تلاش همکاران طی 24 ساعت گذشته به ویژه شب گذشته گاز بخش عمده‌ای از مناطق شهر ایلام وصل شد و این روند نیز همچنان استمرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر همکارانم در شهر ایلام مشغول وصل گاز شهری هستند تا مردم در این شرایط سرما بتوانند از این سوخت استفاده داشته باشند.

نوریان تصریح کرد: بنا بر اعلام مسئولان پالایشگاه گاز ایلام نقص فنی پالایشگاه برطرف شده و در نهایت تا یک ساعت دیگر گاز پالایشگاه گاز ایلام وارد مدار عرضه و توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ضمن تقدیر از همکارانش در شرکت گاز ایلام گفت: تمام تلاش شرکت گاز ایلام ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

طی شب گذشته گاز بخشی از مناطق شهر ایلام قطع شده بود که در این شرایط و فصل سال مردم ایلام را دچار نگرانی کرده است./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار