مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بیش از ۹۰ هزار نفر از ساکنان شهرهای استان ایلام در بافت‌های فرسوده سکونت دارند.
کد خبر: ۱۶۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 24 January 2016
 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بیش از ۹۰ هزار نفر از ساکنان شهرهای استان ایلام در بافت‌های فرسوده سکونت دارند.

به گزارش تابناک ایلام , سید کمال الدین میرجعفریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرهای ایلام، ایوان و آبدانان از شهرستان‌های این استان بیش از 90 هزار نفر در بافت‌های فرسوده سکونت دارند.

وی گفت: روند احیای بافت‌های فرسوده و سکونت‌های غیر رسمی در سال گذشته به دلیل استقبال کم و سهم کم استان روند خوبی را نشان نمی‌دهد اما امسال با سهمیه هشت هزار واحدی این موضوع شتاب بهتری گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: از این میزان سهمیه ابلاغی تاکنون یک هزار و 500 نفر برای احیای واحدهای فرسوده خود ثبت نام کرده‌اند که با توجه به اینکه این سهمیه تا پایان سه ماهه اول سال آینده قابل استفاده است لازم است صاحبان بافت‌های فرسوده برای احیا واحدهای فرسوده ثبت نام کنند.

وی افزود: از سال 87 که روند احیاء بافت‌های فرسوده در استان ایلام آغاز شده است تاکنون 2 هزار و 500 واحد با استفاده از تسهیلات نوسازی شده‌اند.

میرجعفریان ادامه داد: برای نوسازی بافت‌های فرسوده تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده 300 و 400 میلیون ریال برای هر واحد است که 10 درصد از سود وام توسط دولت پرداخت می‌شود و متقاضیان تنها 11 درصد سود را در اقساط دراز مدت پرداخت می‌کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار