فرماندار آبدانان:
فرماندار آبدانان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 24 January 2016
فرماندار آبدانان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری، فرماندار آبدانان، صبح امروز(4 بهمن)  اعلام  کرد: برای افتتاح و کلنگ زنی این تعداد طرح عمرانی و خدماتی اعتباری بالغ‌بر یک‌صد میلیارد ریال هزینه می‌شود.

 

وی، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل آب‌رسانی روستایی و شهری، مرغداری گوشتی، بهسازی روستاها و چندین طرح تولیدی و خدماتی و سالن‌های ورزشی و استخر شنا که با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار آبدانان با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان آبدانان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری از استخر سرپوشیده تدبیر در این شهرستان یکی از مهم‌ترین طرح‌های دهه فجر سال جاری است.

 

عسگری، ابراز کرد:  برای بهره‌برداری از این طرح عمرانی و ورزشی 20 میلیارد ریال هزینه شده است که یکی از نیازهای موردنیاز جوانان و ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش شنا در این شهرستان بوده که باهمت مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی، با اشاره به اینکه در ایام دهه مبارک فجر همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز با رویکرد ایجاد روحیه نشاط و شادابی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت:  غبارروبی گلزار شهیدان، مسابقات فرهنگی و هنری، کنسرت موسیقی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، همایش پیشکسوتان انقلاب اسلامی، ختم روزانه قرآن کریم، اعزام اردوهای علمی و پژوهشی و جشنواره علمی شهید داریوش رضایی‌نژاد از برنامه‌های دهه فجر سال جاری است.

 

فرماندار آبدانان در پایان بابیان اینکه هدف از برنامه‌ها دهه فجر، ترویج فضای امید، نشاط و شادابی در سطح جامعه و برگزاری مراسم با محوریت مردم به‌ویژه جوانان است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم برنامه‌های دهه فجر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی با رویدادهای انقلاب اسلامی است./م



منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار