رییس دانشگاه ایلام گفت: توان، دانش و امکانات دانشگاه باید در راه پیشبرد اهداف کلان استان در زمینه های مختلف به کارگیری شود.
کد خبر: ۱۶۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 24 January 2016

رییس دانشگاه ایلام گفت: توان، دانش و امکانات دانشگاه باید در راه پیشبرد اهداف کلان استان در زمینه های مختلف به کارگیری شود.

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علی اکبری روز یکشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه ایلام و شرکت گاز استان، افزود: دانشگاه دارای قابلیت های علمی و فنی فراوانی است که می تواند به حل معضل ها و مشکلات استان با نگاه علمی و محققانه کمک کند.
وی اظهار کرد: مجموعه اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام آمادگی دارند نیازهای پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی دستگاه های اجرایی استان در زمینه های مختلف را تامین کنند و از دستگاه ها نیز انتظار می رود از توان دانشگاه در زمینه توسعه استان بهره ببرند.
رییس دانشگاه ایلام به انعقاد تفاهم نامه با شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های دانشگاه ایلام در مورد رفع نیازهای پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی شرکت گاز استان ایلام منعقد شده است.
علی اکبری هدف از انعقاد تفاهم نامه را برقراری پیوند سازمان یافته و مداوم و بهره گیری از تخصص های مختلف علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی، آموزشی، کتابخانه ای و امکانات دانشگاه ایلام و شرکت گاز استان برای رفع مشکلات و معضلات پژوهشی آموزشی شرکت گاز عنوان کرد.
این تفاهم نامه برای مدت دو سال به امضا رییس دانشگاه ایلام و مدیرعامل شرکت گاز استان رسید.
بیش از شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی تا دکترا در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار