فرمانده سپاه ناحیه دهلران بصیرت و آگاهی بسیج در همه عرصه را عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست.
کد خبر: ۱۷۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 10 February 2016

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بصیرت و آگاهی بسیج در همه عرصه را عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی آبدونی روز چهارشنبه در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید نوری روستای حاضرمیل این شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر و 22 بهمن گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی توانست نه تنها ایران بلکه جهان را متحول کند تا امروز به خوبی در برابر ابرقدرت ها بایستد.
وی رهبری امام راحل، حمایت مردم و ایمان و اعتقاد را از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، حضور مردم و درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب در همه عرصه ها حرف هایی زیادی برای گفتن دارد.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به شجره طیبه بسیج که یادگار ماندگار و گرانبهای امام امت است، تاکید کرد: امروز این شجریه طیبه در همه عرصه ها وارد عمل شده و برای پیشبرد اهداف نظام در صحنه حضور دارد.
سرهنگ آبدونی بر ضرورت بصیرت بسیجیان تاکید کرد و یادآور شد: بسیج باید در همه عرصه ها با بصیرت و تبعیت از ولایت دشمن را در اهدافش ناکام کند و اجازه ندهد آنها به اهداف شوم خود برسند.
وی با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در حلقه های صالحین بسیج گفت: خود سازی معنوی و توجه به دین و مسایل روز از موضواعت مهمی است که باید مد نظر بسیجیان قرار گیرد.
آبدونی به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: همه ما باید هم به عنوان وظیفه دینی و شرعی و قانونی در انتخابات حضوری پرشور داشته باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن صحنه حضور میلیونی مردم برای دفاع از انقلاب و ارزش ها و میراث گرانبهای امام امت و منویات رهبری است.
وی از تلاش ها و فعالیت های بسیجیان پایگاه شهید نوری تقدیر کرد و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در برنامه های این پایگاه نشان از ولایت مداری، هوشیاری و عشق و علاقه آنان به انقلاب و ارزش های ناب اسلامی دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار